אריזת מתנה מהודרת ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מארזי מתנה מהודרים לימי הולדת? LCD BOX הינו מארז מתנה מהודר ליום הולדת לגבר או לאישה. אריזה יוקרתית מהודרת ומפתיעה עם נגן וידאו ושיר מיוחד!

כשיש לך ערימה גדולה של מתנות לעטוף ולא הרבה זמן לעשות את זה, המחשבה לבזבז הרבה כסף יכולה להיראות די מפחידה. להבין איך מכינים נייר חג המולד בבית יחסוך לך הרבה כסף במהלך החגים. אני אראה לך איך לעטוף את המתנות שלך בדרכים מדהימות שמעולם לא חשבת עליהן. חיתוך והנחת נייר אריזת מתנה היא התחלה טובה אם אתה רוצה ללמוד על אריזת מתנה מבלי שתצטרך לקנות נייר אריזה מהודר.

כל אחד יכול להשתמש במספריים וזה בהחלט מה שהייתי מכנה טכניקת גלישת מתנה יצירתית. נייר חג המולד היצירתי הזה הוא משחק ילדים אם יש לכם כישורי חיתוך ותפירה בסיסיים.

זה לוקח קצת מלאכת יד וכמה מלאכות

אבל כשתהיה הכל ביחד זה יהיה חלון ראווה לאריזת מתנות לכל אירוע. אם תוכלו ללמוד כיצד לעטוף מתנות באופן יצירתי, לא תרצו לקנות, לאחסן נייר עטיפה. מלאכה זו יכולה לעזור לך לחסוך הרבה עלויות נייר, ואפילו תוכל לקנות כמה צעיפים שיוצרו באופן אתי כדי לעטוף את הנייר. אפילו להולדת ילד או ילדה חדשים.

זה סופר קל

פשוט עטוף את המתנה שלך בנייר עטיפה חום קלאסי, הוסף קונפטי ופאייטים ויש לך אריזת מתנה מענגת ופונקציונאלית לחלוטין! עבור מעריצי TMNT השתמשתי בבקבוק שמן בישול גורמה ובדבק ספריי כדי להפוך את נייר העטיפה ליום הולדת סופר מתוק וסופר פונקציונלי. פשוט עטפו אותו בבקבוק והוסיפו את הפייטים של הקונדיטור, מרססים מעט דבק ועוטפים אותו בבקבוק שמן בישול גורמה, ויש לכם מתנה מענגת ופונקציונאלית לגמרי!

לעבודה קטנה יותר כדאי לשקול שקית מתנה

אך במקום סרטים השתמשו בחוטים צבעוניים העטופים סביב הקופסה בכדי להעניק לכם אישיות ופיצה למתנה. כדי להבדיל את סרט הסלסול ולהדגיש את המתנה שלך, אטום את האריזה בפיסת בד כדי להסתיר שגיאות במהלך החיתוך, הקיפול או ההדבקה.

בואו נעטוף דברים

המדריך לאריזת מתנות זה יראה לכם כיצד להשיג את החוטים שלכם בצורה מושלמת. כדי לייחד את המתנה שלך על ידי בחירת שקית כנקודת התחלה, השלם את שקית המתנה שלך עם נייר טישו תואם וסרט מסתלסל. אתה יכול לעשות זאת עם כמעט כל נייר עטיפה שיש לך, כל עוד יש לו שתי שכבות.

אפשרות נוספת היא להכין תג מתנה בהתאמה אישית ולקשט את המתנה שלך עם קישוטים מיני או פעמונים. אם אתה רוצה לשים תליונים על המתנות שלך, אז הרגל זה – מתנה לחג המולד לכל השנה.

אפשר לקנות גלילים באינטרנט או להחזיק אותם בבית עם מעט דבק וכמה פיסות נייר ודבק.

LCD BOX מקשר אתכם עם מדפסות ההזמנה הטובות ביותר בכדי להחיות את רעיונות היצירה שלכם ליום הולדת

השתמש בדברים קטנים מפרויקטים אחרים כדי להכין קישוטים ייחודיים לאריזת מתנות. פשטו על קופסת המלאכה שלכם, צבעו את המאפים שלכם, קשטו בעצמכם את הנייר בצורה אומנותית ועוד ועוד!

הנמען כנראה יזכור את אריזת המתנה שלך יותר מהמתנה עצמה

כך שתוכל לעטוף את החבילה בנייר וסרט. אני אוהב את מה שראיתי כאן ואני מצפה לעבור על כל רעיונות המתנה לעיל. בין השורות משתמשים ברעיון פשוט להפליא, אבל זה עדיין רעיון מצוין לאריזת מתנות.

שמתי את זה בראש רשימת המתנות שלי – רעיונות לאריזה, כי שום דבר לא טוב יותר מאריזות שחורות פשוטות עם שם פשוט מודפס עליהן עם עט לבד וחד.

במקום לקנות אריזות מתנה מהודרות

נסה משהו חדש כדי לוודא שהמתנה שלך באמת בולטת, ואני אוהב את התוצאה הסופית. יש לי כמה פריטים נושאיים באוסף שלי, כמו עץ חג מולד ואיש שלג, אז קשרתי את כולם בקופסה קטנה עם חוט. סצנת החורף הזו היא רעיון מקסים ופשוט לאריזת מתנות, אבל לא היה לי מושג מה אעשה איתה, וגם לא ממש אהבתי.

אם ברצונך לערום מתנות קוהרנטיות לחגים

השתמש בשני צבעים בלבד והתאם אישית אותם, או השתמש בנייר עטיפה וסרטים שונים המשתמשים באותה ערכת צבעים. בחרתי באריזות מתנה זולות שמגיעות בעטיפות נייר מלאות, והתמונה של אריזות מתנה דמיוניות מוכיחה שהמתנות מוחזקות יחד עם צבע אחד בלבד וסרט, ולא חבורה של צבעים שונים. אריזת המתנה הזו מתחילה ב -8.50 דולר כל אחד, כולל האננס המקסים שכתוב בקדמת ובגב הקופסה "אני אוהב אותך".

תוכלו לראות באריזה גם את נייר העטיפה הנוצץ הזה שקנה בחור אחד בשנה שעברה וזוג וושי טייפ יפני שהיה לאמי במלאי לפני כמה שנים.

לחזור למשהו ספציפי?

עדכונים מהבלוג 👇