מתנה לחברה ליום הולדת – האם את באמת חברה טובה?

מתנה לחברה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חברות הכי טובות או כפי שנהוג לקרוא להן – בסטיז, הן משהו שאי אפשר למצוא כל יום. את יודעת, זו החברה שנשארה אתך גם כשכולם הלכו, זו החברה שתמיד מקשיבה לך ולפעמים אפילו נותנת לך בראש, זו החברה שאת לא יכולה לצאת למקומות הכי שווים בלעדיה, זאת שאת שותה איתה וזאת שאת בוכה איתה, מספרת לה על מה שהיה עם החבר ועם אמא ובעצם… האם היית רואה את החיים שלך ללא החברה הכי טובה?

אתן יכולות לדבר שעות בטלפון ואחר כך להיעלם זו לזו לכמה ימים (או לא, תלוי באיזו חברה מדובר) – ואתן תמיד תחזרו להרגיש החברות הכי טובות אחת של השנייה. אין ספק כי אתן יכולות להפוך להיות צמד לכל דבר וגם על הרגעים הקשים ביותר אתן יודעות להתגבר יחד. זה מה שהופך חברות טובות למשהו שאי אפשר להחליף אותו.

זו הסיבה שבגללה ביום ההולדת של החברה הטובה ביותר, את רוצה לתת לה את מה שמגיע לה. אבל איך אפשר לבחור מתנה לחברה שנתנה לך כל כך הרבה? איך אפשר להודות על כל הרגעים המשמעותיים? מתנה לחברה ליום הולדת היא לא עניין של מה בכך, כאשר מדובר בחברות ממש טובות, חברות אמיתיות שלא מוצאים בכל מקום.

בחירת המתנה המתאימה ביותר

בחירה של המתנה המתאימה ביותר היא בעצמה משימה. את יכולה למצוא את עצמך חושבת שעות מה את יכולה לעשות, להביא, להכין, ובסופו של דבר, את תגלי כי הלכה למעשה אין מתנה מושלמת. בעצם, כשחושבים על כך לעומק, המתנה הטובה ביותר היא זו אשר תעניקי לה מהלב. ולא משנה מה תהיה המתנה עצמה, כמו שמה שבאמת חשוב הוא שאת תוכלי להיות שלמה עם המתנה שנתת. 

באמצעות בחירה טובה, כזו שאת שלמה איתה והגיעה מכל הלב שלך, את יכולה להיות רגועה שעשית את המקסימום שהיית צריכה כדי למצוא את המתנה המושלמת ביותר עבור החברה הטובה ביותר.

כשמשקיעים באמת במתנה, אי אפשר להתחמק ולא לעבור דרך הלב. הלכה למעשה, מעבר דרך הלב הוא זה שמאפשר לנו למצוא את המתנה המתאימה ביותר לאדם שלו אנחנו רוצים להעניק את המתנה. אין ספק כי הדרך הטובה ביותר למציאת מתנה לחברה ליום הולדת היא באמצעות ההקשבה ללב.

כמה פעמים חברתך שיתפה אותך במה שהיא באמת רוצה ליום ההולדת? אחת האפשרויות היותר פופולאריות בקרב בנות שהן חברות הכי טובות היא מתנה אינטימית לחברה טובה של JEZ V. מתנה ייחודית שרק את יכולה להעניק לחברה הטובה ביותר שלך, כך שרק את באמת יודעת לתת לחברה את מה שהיא באמת רוצה בתוך ליבה. 

באופן זה תוכלי להיות בטוחה כי עשית את הטוב ביותר. 

לחזור למשהו ספציפי?

עדכונים מהבלוג 👇