אריזת LCD BOX – מתנה מושלמת ליום הולדת

אריזת LCD BOX - מתנה מושלמת ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אריזת LCD BOX - מתנה מושלמת ליום הולדת

כל אחד מדי פעם מחפש מתנה מיוחדת, מקורית ומרגשת במיוחד. לפעמים מדובר על מתנה לבן או בת הזוג, במקרים אחרים המתנה תהיה מתנת פרידה מקולגה, מתנה לכבוד לידה או אפילו הצעה מרגשת במיוחד. כשמחפשים רעיון למתנה שתשאיר רושם מיוחד, מתנה מקורית שאף אחד אחר לא חשב עליה ומתנה עם טאץ' אישי ומרגש – התשובה היא חד משמעית LCD BOX.

מה זה LCD BOX?

LCD BOX היא שילוב מושלם בין קופסא מהודרת שהיא אריזת מתנה, חלל ייעודי לפינוקים ומתנות קטנות, וגולת הכותרת – מסך LCD מובנה. מבחוץ, הקופסא נראית כמו קופסת מתנה מעוצבת ומרשימה, אבל רגילה לחלוטין. במבט ראשוני אי אפשר לדעת מה מחכה בפנים. אבל כשפותחים את הקופסא – חלקה העליון מתגלה בתור מסך LCD שטוח וקומפקטי, עם רזולוציית תצוגה גבוהה ומרשימה. חלקה התחתון הוא קופסא, שאפשר למלא בכל הדברים הטובים שאפשר רק לחשוב עליהם. אם ממלאים את הקופסא בשוקולדים, יינות או מתנות קטנות, מקבלים מארז יוקרתי ליום הולדת או לכל אירוע חגיגי אחר, סטייל ומקוריות.

מה אפשר לעשות עם מסך ה-LCD המובנה הזה? זהו בדיוק המקום למתנה האישית והמרגשת. אפשר להקרין במסך הכל, מה שהופך את המתנה למתאימה במיוחד עבור מגוון רחב של אירועים. ניתן לצלם קליפ אישי מיוחד, להעלות שיר שיש לו משמעות אישית גדולה עבורכם, להכין מצגת עם תמונות ילדות ישנות או אוסף תמונות מרגשות ועדכניות. למעשה, אפשר לעשות ממש כל מה שרק עולה על דעתכם.

מארז מהודר ליום הולדת, יום נישואין או כל חגיגה אחרת

השילוב בין הקופסא המהודרת, המסך המתנגן מעצמו והפינוקים שניתן להוסיף ובכך לשדרג את האריזה עוד יותר – הופכת את ה-LCD BOX למתנה המושלמת. זוהי מתנה מקורית, מיוחדת, אישית במיוחד ועם מראה יוקרתי במיוחד. באריזת מתנה מיוחדת ניתן ליהנות מהפינוקים או המתנות הקטנות שצורפו לחבילה, מהמראה היוקרתי ומהסרטון האישי והמרגש – לא משנה איזה סרטון בוחרים להעלות.

ה-LCD BOX יכול להתאים למגוון רחב של אירועים, ולהינתן כמתנה עבור אנשים רבים. ניתן לבחור להעניק אריזת מתנה מיוחדת זו לשכנים קרובים, לחברים טובים, לבני זוג, לילדים לרגל אירוע מיוחד או אפילו להורים.

מגוון אפשרויות ופיצ'רים

ה-LCD BOX מגיע בשני צבעים עיקריים: שחור או לבן. מלבד הצבע העיקרי הקופסא מעוטרת בציורים עדינים ומעודנים, המוסיפים יופי ואסתטיקה לאריזה ומגבירים את מידת הסקרנות לגבי תכולתה. מלבד זאת, בחלקה העליון של הקופסא משובץ מסך בגודל 7 אינץ' – גודל אידיאלי להקרנת סרטונים באינטימיות וברגש. הזיכרון של המסך מאפשר שמירה של שני סרטוני שירים שונים, מה שמגדיל את הגיוון של המתנה. האריזה מכילה גם רמקולים מובנים, אשר מתחילים לפעול מיד עם פתיחת המארז, וכן כבל USB להטענה ולהעלאת שירים וקליפים. ניתן להחליף את הסרטון המוטען על המסך לאורך הזמן, באמצעות הכבל המצורף.

אפשר להשתמש בקופסא כדי להעלות שירים או סרטונים. לאנשים יצירתיים מומלץ במיוחד לשלב בין המארז היוקרתי לבין הקלטת שיר אישי לכבוד המאורע. שילוב שתי המתנות המרגשות והאישיות הללו מאפשר את הגשת השיר באופן המפתיע והמרגש ביותר שיש.

אפשרות אחרת היא להקרין סרטון מרגש ואישי כלשהו. למשל, ניתן להקרין סרטון המציג תמונות זוגיות שונות ומאושרות במיוחד, שמהוות כר אידיאלי ומרגש במיוחד להצעת נישואין. בימי נישואין, אפשר להשתמש בקופסא כדי להקרין קטעים נבחרים מתוך קליפ החתונה או מהחיים הזוגיים – תמונות של הריון, תמונות עם הילדים, תמונות מחופשות רומנטיות וירח הדבש ועוד.

בני המשפחה יכולים להעניק במתנה LCD BOX לכבוד יום הנישואין של הוריהם, פרישת אחד ההורים לפנסיה או כל אירוע אחר. האחים והאחיות יכולים יחד להרכיב מצגת, שתציג את החיים המשפחתיים ואת האירועים השונים שחוותה המשפחה לאורך השנים. אם רוצים, ניתן להוסיף מתנה יוקרתית ושווה לתוך הקופסא – למשל, שעון יוקרתי שיינתן במתנה לכבוד הפרישה, עם חריטה של התאריך המיוחד.

אפשר להעניק LCD BOX במתנה לקולגה?

בהחלט. בעת פרישה של עובד ותיק מהמשרד, יציאה לחופשת לידה ממושכת או מעבר למקום עבודה אחר, ניתן וכדאי לתת במתנה LCD BOX עם סרטון המסכם את החוויות השונות שצברו העובדים יחד. כדאי להוסיף תמונות מאירועי חברה שונים, מחתונות ומטיולים שונים שנערכו לאורך השנים.

אפשר להשתמש ב-LCD BOX כמתנה רומנטית?

בוודאי. זוהי מתנה רומנטית במיוחד, בעיקר אם הקלטת שיר בעצמך או שהכנת סרטון המסכם את הזוגיות שלכם. אפשרות נוספת היא לתת LCD BOX במתנה ליום הנישואין הראשון, עם קליפ החתונה שלכם מתנגן בו – מתנה מרגשת במיוחד, שהופכת את קליפ החתונה לנגיש וזמין בכל עת.

לחזור למשהו ספציפי?

עדכונים מהבלוג 👇