כל היתרונות של אריזות קרטון מעוצבות

אריזות קרטון מעוצבות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מהם היתרונות של אריזות קרטון מעוצבות? ואיך הן יכולות להועיל גם לכם? כאן תקבלו את כל התשובות!

חשיבות האריזה

בין אם נרצה או לא נרצה, למרות שתמיד אמרו לנו לא להסתכל על הקנקן אלא על מה שבתוכו, כולנו מסתכלים על הקנקן והוא זה שיוצר אצלנו את הרושם הראשוני. הרבה לפני שאנחנו נחשפים אל התכולה של האריזה. היות שכך, מי שרוצה למכור או להעניק משהו שהקונה או המקבל יזכור בוודאות, כדאי שישקיע גם באריזה!

אקט שיווקי

כאמור, האריזה היא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו והוא המפגש הראשוני עם התכולה. היות שכך, כאשר מוצר מגיע באריזה מיוחדת, הוא כבר מושך את העין ועל פי רוב גם נשאר בזיכרון. בדיוק בגלל זה אריזות קרטון מעוצבות הן דרך נהדרת לשווק מוצרים ומארזים מסוגים שונים. לדוגמה, משחקי קופסה שימשכו את עיני הלקוחות בחנויות, מארזי לידה, מתנות לעובדים וכך הלאה.

איכות הסביבה

כפי שידוע לכולנו, ישנם סוגים שונים של חומרים, בהם ניתן להשתמש לצורך אריזה. אחד היתרונות הבולטים של הקרטון הוא שהוא חומר מתכלה וכך הוא עוזר לשמור על איכות הסביבה בלי להתפשר על הנראות של האריזה ובעיקר אם מדובר על אריזה מעוצבת!

עיצוב אישי

יתרון נוסף של אריזות קרטון מעוצבות הוא האפשרות לעצב את האריזה באופן אישי. כלומר, ניתן לעצב את הן את מה שיופיע על האריזה באמצעות עיצוב גרפי והן את המבנה של האריזה מבחינת הגודל והצורה שלה. כך תוכלו להעביר את המסר שברצונכם להעביר כבר משלב האריזה והרוכש או המקבל יוכלו להבין מה הם מקבלים כבר מהמבט הראשון.

יתרון התהליך

מי שלא מכיר ולא מנוסה ודאי חושב, שתהליך עיצוב של אריזה הוא תהליך מורכב שדורש הרבה מאוד משאבים. בעיקר של זמן ואנרגיה. אבל האמת היא, שאם פונים לחברה מקצועית ומנוסה בתחום, ניתן להגיע לתוצאות נפלאות בתוך זמן קצר יחסית ובהשקעה של מעט זמן ואנרגיה. אבל איך זה עובד בפועל? על כך נרחיב מיד.

תהליך עיצוב אריזות קרטון מעוצבות

בתור התחלה, כדי לעצב ולתכנן אריזות קרטון מעוצבות כדאי לדעת מהו המסר שאתם רוצים להעביר על גבי האריזה. כך תוכלו להסביר טוב יותר מהי המטרה הסופית של העיצוב הרצוי לכם למעצב הגרפי שילווה אתכם לאורך התהליך עד לקבלת העיצוב הרצוי לכם. בשלב הבא עליכם לבחור את סוג הקרטון הרצוי לכם מתוך האפשרויות הקיימות וכמובן – את הגודל והצורה הרצויים לכם. 

לסיכומו של עניין

אריזות קרטון מעוצבות הן בעלות יתרונות שונים החל מהאפשרות למתג אותן ולגרום להן למשוך את העין של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ועד להיותן ידידותיות לסביבה. כמו כן, תהליך העיצוב שלהן נעשה בעזרת אנשי מקצוע שיידעו להמליץ ולהכווין אתכם לאורך כל הדרך.

לחזור למשהו ספציפי?

עדכונים מהבלוג 👇